Nagano Tour w whole school Day3 全校長野旅行第三天

This is what we eat every morning, buffet! :PPPP
這是我們每天的吃到飽!*開心 :P

This is what we see everyday from our hotel room.
這是我們每天能看到的風景。

We dropped by Kawaguchi Lake on our way back to take photos.
回去的途中經過河扣湖拍照。



It was very hot... both the weather and the lady.
炎熱的天氣跳熱舞!!!

Our last meal for the trip... tasted so-so.
旅行最後的午餐,馬馬乎乎...


Updated:
After writing so much, I forgot to introduce Nagano!
Nagano is one of the eight prefectures in Japan which is not bordered by the sea. Around 80% of its land consists of mountainous landscape and padi fields.  Hence houses are spaced widely apart. Its most famous produce is grapes.

更新:
我竟然忘了介紹長野縣了!長野是日本無海邊的八個縣市中的其中一個。約80%的土地都是山脈或稻作。因此房屋之間都相隔一段距離。最得意的出產就是葡萄。

Comments

  1. 日本菜都是這麼少~

    ReplyDelete
  2. 我覺得還好啊~
    你要多少!? 難道你吃素!?

    ReplyDelete
  3. 妳是去長野的哪裡啊!
    我滑雪也是在長野算一算
    我去日本呆最久的地方就是長野

    ReplyDelete
  4. 當導遊說這裡的山是出名滑雪區時,我就想到你了!
    我覺得長野還蠻好玩的,吃方面也不錯。
    但是我對他們的特產soba沒什麼興趣...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Where to buy COPIC markers in Tokyo

Boiled coke and ginger lemon for cough